ChristenUnie Noardeast-Fryslân plaatst bewust geen verkiezingsborden “langs de weg”

IMG-20220226-WA0007.jpg
Door Webredactie Noardeast-Fryslân op 6 maart 2022 om 12:23

In de voorbereiding op de verkiezingscampagne voor de gemeenteraadsverkiezingen van 16 maart aanstaande, heeft de ChristenUnie Noardeast-Fryslân er bewust voor gekozen om geen verkiezingsborden “langs de weg” te plaatsen.

Redenen hiervoor zijn onder andere: milieubelasting, voor 52 dorpen en 1 stad erg arbeidsintensief, hoge kosten en voorkomen van baldadigheid. Maar wat doet CU NeF dan aan zichtbaarheid tijdens de campagne? Enige tijd geleden is er een caravan aangekocht. Deze is in de CU kleuren gespoten en voorzien van de nodige reclame. Hiermee worden in onze gemeente meerdere toeren gemaakt. Er worden dan bijv. zakjes bloemzaad (vergeet-mij-Stem-nietjes) uitgedeeld. Voornamelijk op de zaterdagen. Zo waren wij afgelopen zaterdag te spotten in Hallum, Ferwerd, Blija, Holwerd en omstreken. Op 12 maart aanstaande zijn wij in Dokkum. In Marrum en Dokkum is de ChristenUnie Noardeast-Fryslân de komende tijd daarnaast op matrixborden te bewonderen.