Nieuwsbrief Mei 2023

email-marketing-2362038_1280.png
Door Webredactie Noardeast-Fryslân op 23 juni 2023 om 16:30

Nieuwsbrief Mei 2023

In de bijlage vindt u de nieuwsbrief van onze afdeling om u/jullie op de hoogte te brengen. Met uitleg over wat er gedaan is en wat er op de planning staat. Veel leesplezier en alvast een goede en gezegende zomerperiode toegewenst.

Beste ChristenUnie vrienden,

Vorig jaar april was onze laatste ledenvergadering. Een maand na de verkiezingen. Twee maanden later is het nieuwe college gevormd. Uiteindelijk is de CU niet in de coalitie gekomen. Dus nu maken ze deel uit van de oppositie.

Het was wel heel mooi dat we weer 4 zetels kregen bij de verkiezingen. Veel veranderde er niet. Jan Jarig van der Tol stopte en voor hem in de plaats kwam Dirk van der Meulen, ook een zeer ervaren bestuurder!

Er is heel wat gebeurd in het afgelopen jaar. De wereld is een stuk chaotischer en onoverzichtelijker geworden. Het zou je heel onrustig kunnen maken. Maar als christenen mogen wij leven met een geweldige belofte. De Here Jezus zegt bij zijn hemelvaart in Math. 28: 20  “en zie, Ik ben met u al de dagen, tot aan de voleinding van de wereld”. Wat een rust geeft dat!!

Over het wel en wee van onze partij verwijs ik naar de rubriek “wist u dat” in de nieuwsbrief, die u hieronder als bijlage toegevoegd is.

We wensen iedereen alvast een fijne vakantieperiode!!

Hartelijke groet namens het bestuur,

Wiebe Feenstra, voorzitter